مطالب مرتبط:
خبر مهم خاندوزی برای حقوق بگیران
یارانه بگیران بخوانند / خبر مهم خاندوزی برای حقوق بگیران
یارانه بگیران بخوانند / خبر مهم خاندوزی برای حقوق بگیران
یارانه بگیران بخوانند؛ خبر مهم خاندوزی برای حقوق بگیران
خبر مهم وزیر اقتصاد برای حقوق بگیران و یارانه بگیران/ واریزی های دولت در چه مرحله ای است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 18:502024-05-20سياسي

خبر مهم خاندوزی برای حقوق بگیران


سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد: در تامین کالاهای اساسی، انرژی و سوخت، خدمات پولی و مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حوزه پرداخت مالی نیز بودجه ریزی خزانه داری تمام حقوق های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید احسان خاندوزی امروز (دوشنبه) با حضور در رسانه ملی اظهار کرد: جلسه فوق العاده هیات وزیران 7 صبح امروز با ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رییسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای محترم هیات دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را در جلسه هیات وزیران ارائه کردند.

وی گفت: در جلسه امروز هیات دولت وزرای اقتصادی، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارائه کردند و به حمدالله در تامین کالاهای اساسی، حوزه انرژی و سوخت، در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد.

به نقل از ایسنا،خاندوزی افزود: در حوزه پرداخت مالی، بودجه ریزی خزانه داری تمام حقوق های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک ها داشته باشد، امروز ادامه خواهد یافت.


برچسب ها: آخرین وضعیت - هیات وزیران - سازمان برنامه و بودجه - معاون اول رییس جمهور - هیات دولت - رییس کل بانک مرکزی - هیات
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم خاندوزی برای حقوق بگیران

خبر مهم خاندوزی برای حقوق بگیران