مطالب مرتبط:
جشنواره آواها و نواهای رضوی در خراسان شمالی برگزار شد
جشنواره آواها و نواهای رضوی در خراسان شمالی برگزار شد
جشنواره آواها و نواها در بجنورد برگزار شد
داوطلبان جوان اهدای خون در خراسان رضوی 34 درصد افزایش یافت
هفت قربانی سیلاب اخیر در خراسان رضوی را امدادگران هلال احمر پیدا کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 09:052024-05-19سياسي

طنین آواها و نواهای رضوی در سنندج


در هفتمین رویداد ملی آواها و نواهای رضوی که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد، طنین عشق و ارادت به امام رضا(ع) در فضای استان طنین انداز شد.

- ایسنا/کردستان در هفتمین رویداد ملی آواها و نواهای رضوی که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد، طنین عشق و ارادت به امام رضا(ع) در فضای استان طنین انداز شد.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه امام رضا (ع) در میان مردم کردستان، اظهار کرد: دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) محور وحدت، اتحاد و همبستگی بین اهل سنت و تشیع است.

وی با بیان اینکه مردم این دیار ارادت ویژه ای به ساحت مقدس امام رضا (ع) دارند، افزود: حضور پرشور مردم کردستان در مرقد مطهر امام رضا (ع) و برگزاری این گونه مراسم معنوی، نشان از عمق ارادت و محبت این مردم به آن امام همام دارد.

دریایی با تاکید بر نقش مهم طریقت های مختلف در ترویج آموزه های دینی و اخلاقی، خاطرنشان کرد: شما اهل طریقت رسالت سنگینی دارید و باید با رفتار و کردار خود، الگوی اخلاق و معنویت برای جامعه باشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و دینی در استان، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - کردستان - اداره کل فرهنگ و ارشاد - امام رضا - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

طنین آواها و نواهای رضوی در سنندج

طنین آواها و نواهای رضوی در سنندج