مطالب مرتبط:
ویدیو/ حمله به رفح؛ پرده آخر جنایات اسراییل
فوری / اسراییل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد
ادعای آمریکا: حمله تازه اسراییل به رفح عملیات نظامی بزرگ نیست
گوترش: حمله اسراییل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود
چین و فرانسه: حمله اسراییل به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگتر منجر می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 14:452024-05-07بين الملل

آنکارا: حمله به رفح برگ جدیدی از جنایات جنگی اسراییل است


معاون رییس جمهور ترکیه با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به رفح یک جنایت جنگی جدید از سوی تل آویو است، گفت آنکارا می کوشد تا کابینه رژیم صهیونیستی را از مسیر قانونی مجازات کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جودت ییلماز معاون رییس جمهور ترکیه گفت حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه جنایت جنگی تازه ای توسط این رژیم در حق ملت فلسطین است.

این مقام ترکیه ای در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: اسراییل با انجام حمله زمینی به رفح، آن هم دقیقا یک روز پس از اینکه حماس توافق پیشنهادی آتش بس قطر و مصر را پذیرفت، جنایات جنگی دیگری است که اسراییل به فهرست جنایات خود از 7 اکتبر تا امروز اضافه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، او همچنین تاکید کرد که دولت ترکیه همچنان به تلاش برای مجازات کردن کابینه رژیم صهیونیستی از طریق مجاری قانونی ادامه خواهد داد.

رسانه های عبری بامداد امروز (سه شنبه) اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرده و جنگنده های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام داده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که حتی در صورت حصول توافق آتش بس با حماس، باز هم حمله به رفح انجام خواهد شد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - کابینه رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - معاون رییس جمهور - رییس جمهور ترکیه - اسراییل - جنایات جنگی
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: حمله به رفح برگ جدیدی از جنایات جنگی اسراییل است

آنکارا: حمله به رفح برگ جدیدی از جنایات جنگی اسراییل است