مطالب مرتبط:
ربایندگان یسنا حرفه ای بودند
مدیرعامل هلال احمر گلستان: ربایندگان یسنا حرفه ای بودند
ربایندگان «یسنا» حرفه ای بودند
خبر داغ درباره مجوز حرفه ای استقلال
68 کانون در اصفهان ارزیابی حرفه ای معلمان را انجام می دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 14:252024-05-06سياسي

ربایش «یسنا» کار حرفه ای ها بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، قاسم غریب آبادی صبح امروز به مناسبت هفته هلال احمر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تنویر افکار عمومی در شرایطی که همه اقشار مردم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توانند اظهارنظر کنند، - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه شکل رهاسازی یسنا توسط آدم ربا ها نشانگر ارزیابی همه جوانب و حرفه ای بودن آن ها بود، افزود: امکان خارج شدن کودک از میان بوته های مرتفع کلزا ها بسیار پایین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، قاسم غریب آبادی صبح امروز به مناسبت هفته هلال احمر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تنویر افکار عمومی در شرایطی که همه اقشار مردم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توانند اظهارنظر کنند، بسیار سخت است که مسئولیت خطیر آگاهی بخشی را خبرنگاران برعهده دارند.

وی با بیان اینکه شعار هلال احمر بی طرفی است، ادامه داد: تلاش می شود خدمات این جمعیت به گونه ای انجام شود تا همه آحاد جامعه و اقوام به نحو شایسته ای از این خدمات بهره مند شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه یک عده در جریان مفقودی یسنا می خواستند با فضاسازی، روال عادی جستجو را منحرف کرده و جوسازی کنند، افزود: در این میان رسانه های رسمی با پوشش بسیار خوب خود، زمینه ساز تلاش بی وقف


برچسب ها: هلال احمر - خبرنگاران - هفته هلال احمر - افکار عمومی - فضای مجازی - غریب آبادی - هفته هلال
آخرین اخبار سرویس:

ربایش «یسنا» کار حرفه ای ها بود

ربایش «یسنا» کار حرفه ای ها بود