مطالب مرتبط:
رشد 27 هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
جهاددانشگاهی از بستر های رشد دانش آموزان است
رشد 25 درصدی جابه جایی کالا در استان کرمانشاه
قیمت دلار مبادله ای امروز 2 اردیبهشت 1403/ رشد قیمت+ جدول
گزارش روزانه بورس 02 اردیبهشت/ رشد 27 هزار واحدی شاخص کل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 08:152024-04-22اقتصادي

رشد صادرات فرآورده های سلامت محور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آصف مهدوی، دبیر شورای سیاست گذاری صادرات سازمان غذا و دارو با اشاره به کاهش معنادار زمان تأیید درخواست های صادرات به دلیل سیستمی شدن تاییدیه ها در سامانه تی تک، - دبیر شورای سیاست گذاری صادرات سازمان غذا و دارو، از تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور با سیستمی شدن تاییدیه های سازمان غذا و دارو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آصف مهدوی، دبیر شورای سیاست گذاری صادرات سازمان غذا و دارو با اشاره به کاهش معنادار زمان تأیید درخواست های صادرات به دلیل سیستمی شدن تاییدیه ها در سامانه تی تک، گفت: سازمان غذا و دارو در راستای پیش بینی پذیر کردن اقتصاد و برای حمایت از فعالان تجاری، بخشنامه های صادره خود را از 6 مورد به یک مورد در سال 1402 رسانده که نسبت به سال 1401 کاهش قابل توجهی است و سازمان گمرک این موضوع را دستاورد بزرگی برای کشور می داند.

وی همچنین ادامه داد: میانگین پاسخگویی سازمان غذا و دارو از آذر 1401 تا آذر 1402 از هشت روز و 52 دقیقه به سه روز و 66 دقیقه کاهش پیدا کرده که این موضوع نیز موید اقدامات سازمان غذا و دارو برای چابک سازی فعالیت هایش است.

مهدوی خاطر نشان کرد: پیرو تأکیدات رییس سازمان غذا و دارو، تمامی فرآیند ها باید به سمت چابک شدن برود و در راستای منویات رهبری در شعار سا


برچسب ها: سازمان غذا و دارو - شورای سیاست گذاری - غذا و دارو - صادرات - سازمان - زمان - تاییدیه
آخرین اخبار سرویس:

رشد صادرات فرآورده های سلامت محور

رشد صادرات فرآورده های سلامت محور