مطالب مرتبط:
خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد| جزییات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش
سفر اردوغان به بغداد
گزارش تصویری از سفر اردوغان به بغداد پس از 13 سال، توجه کاربران رسانه ها را برانگیخت شد 
سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 20:302024-04-22بين الملل

جزییات تفاهمنامه 4 جانبه بغداد منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، - منابع عراقی از تفاهم نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات در زمینه پروژه جاده توسعه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، امروز دوشنبه تفاهم نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که این تفاهم نامه با هدف همکاری مشترک در پروژه راهبردی جاده توسعه تنظیم شده است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه را وزرای حمل و نقل عراق و ترکیه و وزیر حمل و نقل قطر و نیز وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا کردند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که به موجب این تفاهم نامه این کشور ها در تنظیم چارچوب های لازم برای اجرای پروژه همکاری می کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق آمده است: جاده توسعه یک پروژه راهبردی است که موجب تقویت رشد اقتصادی و افزایش همکاری های منطقه ای و تحقق هم افزایی


برچسب ها: عراق - تفاهم نامه - محمد شیاع السودانی - خبرگزاری - رییس جمهور ترکیه - رجب طیب اردوغان - نخست وزیر
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تفاهمنامه 4 جانبه بغداد منتشر شد

جزییات تفاهمنامه 4 جانبه بغداد منتشر شد