مطالب مرتبط:
کره ای حرف زدن روناکر سریال نون خ فضای مجازی را ترکاند! + ویدئو
کره ای حرف زدن روناک سریال نون خ فضای مجازی را ترکاند! + ویدئو
در عملیات ضربتی پلیس | سارقان پنجه طلا راهی زندان شدند
اولین نشست تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران در ساوه
مدیران سینمایی،اوج گیری فیلمهای کمدی و تعطیلی فیلم تفکر برانگیز را رونق سینما می دانند/وقتی فضا در داخل فراهم نیست،ماهواره فیلمهای ما را تبلیغ می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 09:002024-04-27حوادث

عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ کنندگان سلاح در فضای مجازی


رییس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال جاری خبرداد.

- رییس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال جاری خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار وحید مجید دراین باره گفت: همزمان با آغاز سال 1403 و در راستای پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا 34 کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است ، شروع به اجرای طرح کردند.

بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از 90 درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح ، مهمات ، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و .


برچسب ها: فضای مجازی - پلیس فتا - عملیاتی - پلیس - سلاح و مهمات - تبلیغ - مجازی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ کنندگان سلاح در فضای مجازی

عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ کنندگان سلاح در فضای مجازی