مطالب مرتبط:
تدوین برنامه های عملیاتی شرکت آبفا کردستان برای تحقق شعار سال 1403
حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه های عملیاتی شهردار مرکز استان
آمریکا برنامه «جاسوسی خارجی» را تمدید کرد
داورزنی: موفقیت در المپیک نیازمند برنامه 6 ساله است
مهم ترین برنامه امسال وزارت ارتباطات برای هوشمندسازی خدمات دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 17:402024-04-20سياسي

تهیه 102 برنامه عملیاتی و 26 راهبرد


رییس کل دادگستری هرمزگان از تهیه 102 برنامه عملیاتی و 26 راهبرد با هدف تحقق شعار سال توسط دستگاه قضایی این استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از تهیه 102 برنامه عملیاتی و 26 راهبرد با هدف تحقق شعار سال توسط دستگاه قضایی این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی امروز یکم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان با اشاره به موفقیت های چشمگیر و دستاوردهای قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی، اظهار کرد: ورود شخص ریاست محترم قوه قضاییه به مسائل به موازات فرماندهی، راهگشایی و صدور دستورات دقیق و مصداقی در خصوص گزارشات، از ویژگی های بارز مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای است.

وی با بیان اینکه این ویژگی های ریاست قوه قضاییه مدیریت در سطوح مختلف دستگاه قضایی را روان کرده است، از اقدامات و تلاش های ریاست قوه قضاییه در حوزه های مختلف تشکر کرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: بی تردید ابلاغ سند بروزرسانی شده تحول و تعالی قوه قضاییه در ابتدای سال، نوید بخش رشد، بلوغ و تعالی قوه قضاییه در اهداف سازمانی و در جهت اعتلای نظام است.

قهرمانی در ادامه با طرح پیشنهاداتی به منظور عملیاتی کردن برنامه های مرتبط با حوزه مأموریت قوه قضاییه در راستای تحقق شعار سال 1403، بیان کرد: در همین راستا با توجه به درخواست


برچسب ها: رییس کل دادگستری هرمزگان - دادگستری هرمزگان - رییس کل دادگستری - برنامه عملیاتی - قوه قضاییه - قضایی - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 102 برنامه عملیاتی و 26 راهبرد

تهیه 102 برنامه عملیاتی و 26 راهبرد