مطالب مرتبط:
پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است
گوترش حماس و اسراییل را به آتش بس فراخواند
گوترش حماس و اسراییل را به آتش بس فراخواند
آتش سوزی در جایگاه سوخت آستارا تلفات جانی نداشت
گوترش حماس و اسراییل را به آتش بس فراخواند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 12:302024-05-01حوادث

آتش نشانی جزء مشاغل منظم و هدفمند است


فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: آتش نشانی جزء مشاغل منظم و با برنامه است که در واقع هم افزایی بین ارتش جمهوری اسلامی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی می تواند در پیشبرد ایمنی و پیشگیری از حوادث موثر باشد.

- ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: آتش نشانی جزء مشاغل منظم و با برنامه است که در واقع هم افزایی بین ارتش جمهوری اسلامی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی می تواند در پیشبرد ایمنی و پیشگیری از حوادث موثر باشد.

امیر غلامعلیان 12 اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرعامل و مدیران سازمان آتش نشانی کرمان اظهار کرد: آتش نشانی جزء مشاغل منظم و با برنامه است که در واقع هم افزایی بین ارتش جمهوری اسلامی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی می تواند در پیشبرد ایمنی و پیشگیری از حوادث موثر باشد.

وی در ادامه بیان کرد: آشنایی با اصول ایمنی در پادگان ها، ساختمان ها و مراکز مرتبط با ارتش جمهوری اسلامی به میزان قابل توجهی می تواند در کاهش خطرات مالی و جانی هنگام بروز حوادث اثر بخش باشد.

امیر غلامعلیان ضمن تشکر از حضور به موقع آتش نشانان در حوادث افزود: آتش نشانان یعنی همان قهرمانان دلاوری که در دل آتش و حوادث حضور پیدا می کنند و جان مردم را نجات می دهند، شایسته بهترین تقدیرها هستند.


برچسب ها: آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - ارتش جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی - ایمنی - هم افزایی
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی جزء مشاغل منظم و هدفمند است

آتش نشانی جزء مشاغل منظم و هدفمند است