مطالب مرتبط:
امکان پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان کشوری و صدور معرفی نامه آنلاین بیمه تکمیلی درمان
دفتر همکاری های مشترک جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش کرمانشاه افتتاح شد
آغاز ثبت نام تابستانی دوره های هنر جهاد دانشگاهی تهران
آغاز ثبت نام ترم تابستان دوره های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
تبریک رییس جهاد دانشگاهی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 16:152024-04-21سياسي

تعامل با جهاد دانشگاهی در تسهیل صدور اسناد حدنگار راهگشا است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با رییس سازمان جهاد دانشگاهی بگفت: تعامل با مجموعه جهاد دانشگاهی راهگشای سازمان ثبت در تسریع و تسهیل صدور اسناد حدنگار است.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با رییس سازمان جهاد دانشگاهی بگفت: تعامل با مجموعه جهاد دانشگاهی راهگشای سازمان ثبت در تسریع و تسهیل صدور اسناد حدنگار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با رییس سازمان جهاد دانشگاهی که با حضور اعضای هیئت مدیره جهاد دانشگاهی و معاونان سازمان ثبت با محوریت تعاملات فی مابین دو سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه سال جدید سال مردمی سازی تولید است و سال گذشته تجربیات خوبی در بحث همکاری با شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری داشتیم، گفت: سازمان ثبت در زمینه تثبیت مالکیت و صدور اسناد حدنگار، نیازمند افراد متعهد با دانش تخصصی بالاست و تعامل با مجموعه جهاد دانشگاهی راهگشای سازمان ثبت در تسریع و تسهیل صدور اسناد حدنگار است.

وی افزود: خرید ماهواره با هدف به روزرسانی تصاویر ماهواره ای در تثبیت مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی در سال آینده و همچنین گسترش تعاملات با جهاد دانشگاهی در اجرای این طرح چهره جدیدی از سازمان ثبت را ارائه خواهد کرد.


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - سازمان ثبت - سازمان ثبت اسناد و املاک - سازمان - رییس سازمان - سازمان جهاد دانشگاهی - ثبت اسناد و املاک
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با جهاد دانشگاهی در تسهیل صدور اسناد حدنگار راهگشا است

تعامل با جهاد دانشگاهی در تسهیل صدور اسناد حدنگار راهگشا است