مطالب مرتبط:
تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
سد زیرکوه شکست؛ دستور فوری تخلیه روستاهای زیرکوه +فیلم
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه به علت سیلاب خبر داد
یک روستای زیرکوه خراسان جنوبی در حال تخلیه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-04-25اجتماعي

تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه


فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز و در برخی مناطق استان به ویژه زیرکوه شدت گرفت و این مساله منجر به جاری شدن سیل در برخی مناطق استان و وارد کردن خسارت به بخش هایی از راه های روستایی در مناطق غرب استان شد.

- در این راستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بیشترین بارندگی را برای عصر امروز شاهد خواهیم بود که هسته اصلی آن در بیرجند است.

علیرضا عباس زاده، امروز 6 اردیبهشت در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان گفت: با بررسی آخرین وضعیت بارندگی در شهرستان های زیرکوه و بشرویه، درخصوص مدیریت شرایط تصمیماتی اتخاذ شد.

محمودرضا تیمورپور، معاون مدیریت بحران استانداری نیز درخصوص مصوبات این جلسه گفت: بر اثر سیلاب روز گذشته تا امروز 60 خانوار از اهالی روستای نوده و 250 خانوار روستای بمرود زیرکوه، هفت نفر در بشرویه و چهار نفر در سرایان به مکان امن منتقل و اسکان اضطراری داده شدند.

وی افزود: بسته غذایی 72 ساعته از طریق جمعیت هلال احمر بین مردم آسیب دیده که در مناطق امن اسکان داده شده اند توزیع می شود و ارتش هم برای اعزام ماشین آلات سنگین در آماده باش است.

وی گفت: بارش های شدید روز گذشته تاکنون در شهرستان زیرکوه به 500 هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای نوده، بمرود و شاهرخت خسارت وارد کرده ، 6 رشته قن


برچسب ها: استان - زیرکوه - مدیریت بحران - خراسان جنوبی - ستاد مدیریت بحران استان - مدیریت بحران استانداری - استاندار خراسان جنوبی
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه

تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه