مطالب مرتبط:
آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
لحظات برخورد عظیم بمب اسراییل به ساختمان حزب الله
عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
فوری / آخرین خبر از عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس
تغییرچهره عجیب هومن برق نورد، ناصر سریال ساختمان پزشکان بعد از 14 سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 12:202024-04-24اجتماعي

ساختمان ناایمن با وضعیت «بغرنج» در کرمانشاه نداریم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر شناسایی ساختمان های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان های آموزشی است، - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر شناسایی ساختمان های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان های آموزشی است، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ ساختمانی در کرمانشاه وضعیت بغرنج نداشته که نیاز به تخریب داشته باشد.

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شناسایی ساختمان های غیرایمن که در زمان بروز هر گونه حادثه می تواند به تهدیدی برای جان مردم تبدیل شود، مرحله به مرحله در حال پیگیری است، اظهارکرد: در مراحل گذشته عمده تمرکز روی بررسی وضعیت ساختمان ها در حوزه مراکز درمانی، بیمارستان ها و ساختمان های مرتبط با خدمات پزشکی بود.

وی ادامه داد: پس از آن و از حدود دو ماه قبل بررسی ساختمان ها در حوزه مدارس و کلاس های درس در حال انجام است و مدارس کرمانشاه در حال ارزیابی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اولویت بعدی برای شناسایی ساختمان های ناایمن را دانشگاه ها اعلام کرد و یادآور شد: در گام های بعدی مراکز عمومی، مراکز خرید، پاساژها، ساختمان ادارات و.


برچسب ها: ساختمان - کرمانشاه - مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - استانداری کرمانشاه - ساختمان های ناایمن - بحران استانداری
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان ناایمن با وضعیت «بغرنج» در کرمانشاه نداریم

ساختمان ناایمن با وضعیت «بغرنج» در کرمانشاه نداریم