مطالب مرتبط:
آیا قیمت دارو در کشور عادلانه و عاقلانه است؟
آیا نظم بین المللی لیبرال در حال فروپاشی است؟
آیا سرانجام مجوز آتیلا حجازی صادر می شود؟
آیا استفاده از گوشت مانده در سوسیس و کالباس درست است؟
پولیتیکو: تحقیقات گسترده درباره راب مالی ادامه دارد / مشخص نیست دامنه اتهامات نماینده بایدن در امور ایران تا چه اندازه وسیع است / آیا ایران موبایل راب مالی را هک کرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-05-12اجتماعي

آیا جابه جایی درختان امکان پذیر است؟


امروز شهرداری ها برای توسعه جاده ها با توجیه حفظ حیات درختان، آن ها را از محل رشدشان خارج کرده و به مکانی دیگر منتقل می کنند، باید دید چنین امری به ادامه حیات درختان کمک خواهد کرد؟ در این گزارش با کارشناسان در این خصوص به گفت وگو نشسته ایم.

- ایسنا/قزوین امروز شهرداری ها برای توسعه جاده ها با توجیه حفظ حیات درختان، آن ها را از محل رشدشان خارج کرده و به مکانی دیگر منتقل می کنند، باید دید چنین امری به ادامه حیات درختان کمک خواهد کرد؟ در این گزارش با کارشناسان در این خصوص به گفت وگو نشسته ایم.

می خواهیم درباره سلامت درختان و گیاهانی صحبت کنیم که از بد روزگار در مقابل مسیر پیشرفت زندگی شهرنشینی، راه سازی و جاده کشی قرار گرفته اند و برای این موضوع لازم است یک گزاره را در ذهنمان، در سراسر لحظاتی که این سخن ادامه دارد، حفظ کنیم و آن اینکه درختان موجود زنده هستند، در بهبود کیفیت زندگی انسانی به اشکال مختلف نقش مستقیم دارند و دوران مفهوم توسعه شهرها به قیمت حذف درختان و حیات طبیعی به سرآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل اردیبهشت ماه در یکی از خبرگزاری ها خبری منتشر شد در باب جابه جایی درختان، صالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها در قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه


برچسب ها: درختان - شهرداری ها - کارشناسان - حیات - ادامه - شهرداری - گفت وگو
آخرین اخبار سرویس:

آیا جابه جایی درختان امکان پذیر است؟

آیا جابه جایی درختان امکان پذیر است؟