مطالب مرتبط:
وزیر احمدی نژادی راه یافته به مجلس بازار طلا و سکه را برهم ریخت
افزایش عرضه دام و کاهش قیمت گوشت در بازار طی هفته های آینده
عباس عبدی: وقتی علم الهدی برای دفاع از حجاب به داستان منیژه استناد می کند یعنی کفگیر به ته دیگ خورده / کسانی که برای ایران پیش از اسلام جایگاهی قابل نبودند، اکنون برای اقناع مردم به روایت خوانی از ذهنیت منیژه دختر افراسیاب که پادشاه دشمن ایران است، رسیده اند
رئالیسم ابزاری است تا در دام نسبی گرایی نیفتیم
عباس عبدی : وقتی علم الهدی برای دفاع از حجاب به داستان منیژه استناد می کند یعنی کفگیر به ته دیگ خورده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 17:452024-05-13سياسي

تراز سنتی موجود در کشاورزی و دام برهم خورده است


نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی از برهم خوردن تراز سنتی موجود در کشاورزی و دام خبر داد و گفت: انرژی و اقلیم برهم زننده تعادل دام و کشاورزی است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی از برهم خوردن تراز سنتی موجود در کشاورزی و دام خبر داد و گفت: انرژی و اقلیم برهم زننده تعادل دام و کشاورزی است.

علی آذری در حاشیه دیدار با کارشناسان جهاد کشاورزی قوچان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انرژی و اقلیم برهم زننده تعادل دام و کشاورزی است، افزود: امروز مدیریت آب های تحت الارضی بسیار مهم است.

وی بیان کرد: از 233 روستا 170 روستا مسکونی است و اگر کشت سیب درختی به عنوان مثال در همه این روستاها صورت گیرد در واقع سبب ظلم به آب های زیرزمینی شده ایم.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انرژی و اقلیم در این دوره از زمان تعادل را چون جامعه جهانی برهم زده است، لذا لازم است کارگروه های آمایشی تشکیل و با حضور در روستاها برمبنای نگاه مدیریتی با نگاهی به فردا برای اجرا و پیگیری تدوین کنیم.

آذری با اشاره به احداث 4 بند خاکی در دوره قبلی گفت: برای جانمایی بندهای خاکی جدید اهتمام ویژه ای داریم؛ چراکه معتقدیم اجرای بند خاکی شاید همچون ساخت مسجد ثروت متاخره معنوی فراوانی در پی داشته باشد.


برچسب ها: نماینده مردم قوچان - کشاورزی - مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم - شورای اسلامی - نماینده - قوچان
آخرین اخبار سرویس:

تراز سنتی موجود در کشاورزی و دام برهم خورده است

تراز سنتی موجود در کشاورزی و دام برهم خورده است