مطالب مرتبط:
سکه طرح جدید رکورد جدیدی را ثبت کرد! افزایش قیمت طلا و سکه در بازار
حضور ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو
بی نهایت علاقه به حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را دارم
بی نهایت علاقه به حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را دارم/ شخصیت افسانه ای حسن صباح و ضرورت درک بیشتر از فرهنگ ایرانی
علاقه شدیدی به حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران/ شخصیت افسانه ای حسن صباح و نیاز به شناخت بیشتر فرهنگ ایرانی دارم.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-04-20اقتصادي

ثبت رکورد جدیدی در نمایشگاه بین المللی یزد


با استقبال بی نظیر و بازدید بیش از 52 هزار نفر از نمایشگاه گل و گیاه، رکورد جدیدی از تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی یزد ثبت شد.

- ایسنا/یزد با استقبال بی نظیر و بازدید بیش از 52 هزار نفر از نمایشگاه گل و گیاه، رکورد جدیدی از تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی یزد ثبت شد.

احمد قافی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی یزد در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد: دهمین نمایشگاه گل، گیاه، نهال و گیاهان زینتی یزد از 26 تا 31 فروردین ماه 1403 میزبان بیش از 52 هزار نفر از همشهریان یزد بود به طوری که با تمدید ساعت نمایشگاه در شب های پایانی تا ساعت 12 شب تعداد زیادی از مردم به بازدید از نمایشگاه و خرید گل و گیاه مورد نظر خود پرداختند.

وی تنوع بالای محصولات، کیفیت ممتاز و قیمت مناسب انواع گل گیاه نهال و ادوات باغبانی از جمله دلایل استقبال بی نظیر مردم از این نمایشگاه خواند.

به گفته وی، دهمین نمایشگاه گل و گیاه، نهال، گیاهان زینتی، ادوات باغبانی، سم،کود و بذر به مدت شش روز در فضایی به وسعت 5 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار شد.

قافی گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد شادابی و نشاط و تاثیرمثبت بر زندگی شهروندان همچنین عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات به مردم و حمایت از تولید کنندگان داخلی با حضور 58 تولیدکننده از ا


برچسب ها: نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی - بین المللی - بازدید - گل و گیاه - گیاه - استقبال
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدیدی در نمایشگاه بین المللی یزد

ثبت رکورد جدیدی در نمایشگاه بین المللی یزد