مطالب مرتبط:
بهشت خوش آب و هوای تهرانی ها را بشناسید!
فاتحه خوانی سیدجواد هاشمی بر مزار خواهرش در بهشت زهرا
نرخ انتقال متوفیان از مراکز درمانی به بهشت زهرا 26 درصد افزایش یافت
قیمت قبر در بهشت زهرا نجومی شد + جزییات
قیمت قبر در بهشت زهرا ناگهان 5 برابر شد/ قیمت جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-13سياسي

نماهنگ بهتر از بهشت در بندرانزلی رونمایی شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: در دوره جنگ روایت ها هستیم و استفاده از زبان هنر و سرود یکی از راه های روایت سازی است.

- حجت الاسلام محمد علی نجفی، شامگاه دیروز یک شنبه 23 اردیبهشت ماه در مراسم رونمایی از نماهنگ بهتر از بهشت کاری از گروه سرود تبار میرزا بندرانزلی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دوره جنگ روایت ها هستیم و اگر نتوانیم روایت درست و خوبی از ارزش های اسلامی در جامعه مطرح کنیم، روایت های غلط، غالب خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه های روایت سازی، استفاده از زبان هنر است، افزود: سرود یکی از بهترین این روش ها است که به لطف خداوند متعال و هنر گیلانی ها در جهان طنین انداز شد، سلام فرمانده و استفاده از این روش نوین بود.

حجت الاسلام نجفی با تاکید بر اینکه سرود؛ زبانی گویا و جذاب برای انتقال پیام های عمیق است، گفت: سرود روشی ایرانی و اسلامی همچنین متناسب با مؤلفه های تربیتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان تصریح کرد: وقتی شما می خواهید یک کار جمعی را به ویژه برای سنین کودک و نوجوان طراحی کنید، سرود یکی از کارهایی است که برای بچه ها ارزش تربیتی دارد.


برچسب ها: روایت - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - حجت الاسلام - استفاده - مدیرکل تبلیغات اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نماهنگ بهتر از بهشت در بندرانزلی رونمایی شد

نماهنگ بهتر از بهشت در بندرانزلی رونمایی شد