مطالب مرتبط:
خلیج فارس اصلی ترین نماد تمامیت ارضی کشورمان است
2 هدف اصلی کشورهای غربی و آمریکا برای حضور در خلیج فارس به روایت دریادار تنگسیری
2 هدف اصلی آمریکا برای حضور در خلیج فارس به روایت دریادار تنگسیری
نقش مهم و استراتژیک خلیج فارس از دیر باز مورد توجه ایرانیان بوده است
واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس دردسر ساز می شود؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-04-29اجتماعي

خلیج فارس اصلی ترین نماد تمامیت ارضی کشورمان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز ملی خلیج فارس در پیامی ضمن تبریک این روز به تمامی دوستداران میهن اسلامی و خلیج همیشه فارس، - رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خلیج فارس اصلی ترین نماد تمامیت ارضی کشورمان است و همه ما باید برای حفظ و نگهداری از این میراث گرانبهای روزگار کهن تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز ملی خلیج فارس در پیامی ضمن تبریک این روز به تمامی دوستداران میهن اسلامی و خلیج همیشه فارس، تاکید کرد: خلیج فارس اصلی ترین نماد تمامیت ارضی کشورمان است و در همه ادوار این کهن سرزمین، ایرانیان باید برای حفظ و نگهداری از این میراث گرانبهای روزگار کهن جان در طبق اخلاص نهاده اند.

متن پیام به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیمخلیج فارس به لحاظ راهبردی، ملی و زیستی یکی از مهم ترین دروازه های ورود ایران به جهان است و اهمیت این مساله برای تمامی هموطنان، سیاستگذاران و تصمیم سازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی واضح و مبرهن است.

خلیج همیشه فارس اصلی ترین نماد برای تمامیت ارضی کشورمان است و همه ایرانیان برای حفظ و نگهداری از این میراث گرانبهای روزگار کهن جان در طبق اخلاص نهاده اند.


برچسب ها: رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - خلیج فارس - حفاظت محیط زیست - خلیج - فارس - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس اصلی ترین نماد تمامیت ارضی کشورمان است

خلیج فارس اصلی ترین نماد تمامیت ارضی کشورمان است