مطالب مرتبط:
آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران| آغاز چین بهاره از روزهای آینده
«مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
قیمت جدید محصولات فردا موتورز در ابتدای هفته اعلام شد+ جدول
زمین برای ساخت 30 هزار مسکن نهضت ملی در لرستان تامین شد
اجرای بیش از 400 برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 09:102024-04-28اقتصادي

جدول وضعیت زمین در لرستان طی هفته آینده آماده شود


استاندار لرستان با بیان اینکه راه و شهرسازی باید طی هفته آینده جدول وضعیت زمین در لرستان را آماده کند، گفت: تا پایان تیر بیش از 80درصد زمین طرح نهضت ملی مسکن تامین می شود.

- ابوطالب شفقت در جلسه شورای مسکن استان که شامگاه یکشنبه 8 اردیبهشت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان را ضعیف عنوان و اظهار کرد: مهمترین موضوع این طرح تامین زمین و ایجاد زیرساخت ها برای متقاضیان مسکن است که تاکنون کمترین پیشرفت را داشته ایم.

وی افزود: راه و شهرسازی باید حداکثر تا یک هفته آینده جدول وضعیت زمین را ارائه دهد تا بتوانیم بیش از 80 درصد زمین مورد نیاز استان را تا پایان تیرماه تأمین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بانک مسکن با بیش از 80درصد متقاضیان معرفی شده از طرف راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان عقد قرارداد کرده است، گفت: بانک ملی مشکلاتی در سطح ملی داشت که اکنون مرتفع شده و در حال اجرای برنامه هاست.

وی در ادامه برلزوم همکاری بانک های خصوصی در حوزه نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: اگر بانک های خصوصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مسائل و مشکلاتی دارند در شورای بانک های استان مطرح تا پیگیری های لازم جهت رفع موانع در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها: راه و شهرسازی - استان - استاندار لرستان - هفته آینده - شهرسازی - زمین - مسکن
آخرین اخبار سرویس:

جدول وضعیت زمین در لرستان طی هفته آینده آماده شود

جدول وضعیت زمین در لرستان طی هفته آینده آماده شود