مطالب مرتبط:
دیدار امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران با همتای مصری | ویدئو
دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
امیرعبداللهیان با همتای مصری خود دیدار کرد
امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
حسین امیرعبداللهیان به گامبیا سفر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-05-04بين الملل

امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا به سر می برد، - وزیر امور خارجه کشورمان با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا به سر می برد، با وزیر امور خارجه مصر دیدار کرد.

گفتنی است، وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته در رأس هیأتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روز های شنبه و یکشنبه 15 و 16 اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار” برگزار می شود، مسائل و چالش های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.


برچسب ها: سازمان همکاری اسلامی - وزیر امور خارجه - امور خارجه - امیرعبداللهیان - حسین امیرعبداللهیان - کشورمان - خارجه
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد

امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد