مطالب مرتبط:
وزارت خارجه ایران 7 شخص و 5 نهاد آمریکایی را تحریم کرد
ایران 7 شخص و 5 نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
ایران 7 شخص و 5 نهاد آمریکایی را تحریم کرد
ایران 7 شخص و 5 نهاد آمریکایی را تحریم کرد
جمهوری اسلامی ایران 7 شخص و 5 نهاد آمریکایی را تحریم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:102024-05-02بين الملل

ایران 7 شخص و 5 نهاد آمریکایی را تحریم کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه»، - وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهاد های آمریکایی را تحریم کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه ، به ویژه به استناد مواد 4 و 5 قانون فوق الذکر، اشخاص و نهاد های آمریکایی زیر را به دلیل حمایت و تأمین مالی رژیم صهیونیستی در ارتکاب اقدامات تروریستی و ترویج و حمایت از تروریسم و نقض فاحش حقوق بشری در جنگ علیه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه، تحت تحریم قرار می دهد.

بر اساس این گزارش اشخاص حقوقی زیر به دلیل حمایت و همدستی با رژیم صهیونیستی در ارتکاب اقدامات شنیع علیه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه تحت تحریم قرار می گیرند:1.

شرکت تسلیحاتی لاکهید مارتین (The Lockheed Martin Corporation) به دلیل تهیه و تأمین تجهیزات نظامی برای رژیم اسراییل در طول جنگ غزه؛2.


برچسب ها: ایالات متحده آمریکا - وزارت امور خارجه - آمریکا - جمهوری اسلامی ایران - ایالات متحده - ماجراجویانه - نقض حقوق بشر
آخرین اخبار سرویس:

ایران 7 شخص و 5 نهاد آمریکایی را تحریم کرد

ایران 7 شخص و 5 نهاد آمریکایی را تحریم کرد