مطالب مرتبط:
دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
قمار روی آبروی رسانه جهانی؛ اعتبارزدایی از نام بزرگ به امید باور دروغ بزرگ
لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
اردبیل| ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری ها باشد
لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 08:402024-05-02سياسي

دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر


رسانه های معاند و ضدانقلاب اگر چه در روش ها و اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر اندکی متفاوت هستند اما در یک چیز با هم اشتراک دارند و آن هم دروغ گفتن است.

- رسانه های معاند و ضدانقلاب اگر چه در روش ها و اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر اندکی متفاوت هستند اما در یک چیز با هم اشتراک دارند و آن هم دروغ گفتن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی گرگانی در یادداشتی در وطن امروز نوشت: در این میان شبکه بی بی سی طبق تحقیقات انجام شده و آمارهای مبتنی بر آن در صدر رسانه های بیگانه در دروغ پردازی علیه ایران قرار دارد.

انتشار اسناد جعلی در ارتباط با ماجرای نیکا شاکرمی که جسد بی جانش در خلال اغتشاشات 1401 در ساختمانی در نزدیکی محل زندگی او کشف شد، بار دیگر ضرورت پرداختن به دروغ پراکنی های هدفمند رسانه انگلیس استعمارگر را ایجاب کرده است.

1- از اغتشاشات پس از انتخابات 88 تاکنون شبکه بی سی سی بویژه بخش فارسی آن بارها و بارها به دلیل انتشار اخبار و گزارش های دروغ و نادرست رسوا شده و اعتبار آن نزد مخاطبان و کاربران شبکه های اجتماعی بشدت مورد سوال و تردید قرار گرفته است.

با گسترش فضای مجازی طی سال های اخیر این افشاگری ها و رسوایی ها به مراتب پررنگ تر شده است، چرا که هر ادعای دروغی بلافاصله در شبکه های اجتماعی با واکنش گسترده کاربران موا


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - رسانه های معاند - رسانه - جمهوری اسلامی - دروغ - دروغ گفتن - ضدانقلاب
آخرین اخبار سرویس:

دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر

دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر