مطالب مرتبط:
تسلیت وزیر امور خارجه ترکمنستان در ملاقات با سفیر ایران
تسلیت وزیر امور خارجه ترکمنستان در ملاقات با سفیر ایران
پیام تسلیت وزیر خارجه لبنان به ایران
مصر شهادت رییسی و وزیر امور خارجه ایران را تسلیت گفت
تسلیت وزیر خارجه ترکیه به مردم ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 21:552024-05-20سياسي

تسلیت وزیر خارجه ترکمنستان به سفیر ایران


رشید مردوف، وزیر امور خارجه ترکمنستان در دیداری حضوری با علی مجتبی روزبهانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، مراتب تسلیت عمیق خود و مقامات عالیه ترکمنستان را درباره حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و همراهان ایشان و به ویژه وزیر امور خارجه ابراز کرد.

- رشید مردوف، وزیر امور خارجه ترکمنستان در دیداری حضوری با علی مجتبی روزبهانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، مراتب تسلیت عمیق خود و مقامات عالیه ترکمنستان را درباره حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و همراهان ایشان و به ویژه وزیر امور خارجه ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه ترکمنستان در این دیدار، جناب آقای رییسی، رییس جمهور فقید کشورمان را برادر و دوست ترکمنستان در توسعه و ارتقا روابط برشمرد و همچنین جناب آقای حسین امیرعبداللهیان را دیپلماتی ماهر در امور دوجانبه و پر تلاش در مسیر صلح و ثبات جهانی توصیف کرد.

وی ضمن اشاره به ابراز همدردی و ارسال پیام های تسلیت قربانقلی بردی محمد اف، رهبر ترکمنستان به رهبر جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیام تسلیت سردار بردی محمد اف، رییس جمهور ترکمنستان به جناب آقای مخبر معاون اول رییس جمهور، اظهار داشت که در تماس تلفنی انجام شده با جناب باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه نیز مراتب حمایت و همدردی ترکمنستان با دو


برچسب ها: ترکمنستان - وزیر امور خارجه - امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - خارجه - جمهور - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت وزیر خارجه ترکمنستان به سفیر ایران

تسلیت وزیر خارجه ترکمنستان به سفیر ایران