مطالب مرتبط:
هلال احمر اصفهان به 245 فرد گرفتار در سیلاب امدادرسانی کرد
وزیر کشور : 245 نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می شوند
رییس هیات ورزش کارگری استان اصفهان انتخاب شد 
اسراییل به سایت اس 300 اصفهان خسارت زد؟ تصاویر ماهواره ای از رادار شکاری اصفهان
حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 07:152024-04-24اجتماعي

امدادرسانی به 245 فرد گرفتار در سیلاب اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از امدادرسانی عوامل بحران و تیم های هلال احمر به 245 فرد و 15 خودرو گرفتار در سیلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، منصور شیشه فروش شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نایین، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه های فصلی و بروز سیلاب و روان آب در جاده های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی اظهار داشت: همچنین تخلیه آب از بیش از 70 واحد مسکونی در شمال و شرق اصفهان توسط عوامل خدمات شهری و آتش نشانان با استفاده از پمپ های شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان افزود: بدنبال شدت بارش های رگباری و سیل آسای امروز، 270 تیم امدادی شامل عوامل مدیریت بحران در شهرداری ها، دهیاری ها و فرمانداری ها و همچنین دستگاه های اجرایی مانند راهداری، پلیس راه، هلال احمر، واحد آتش نشانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در مناطق مختلف استان مستقر شدند.

وی یادآور شد: در زمان حاضر همه راه های استان باز است و فقط گردنه زنجیرگاه جاده چوپانان در جاده نایین به علت شدت بارش توسط پلیس راه مسدود اعلام شده که مسیر چوپانان، اردکان و نایین به عنوان مسیر جایگ


برچسب ها: مدیرکل مدیریت بحران - مدیریت بحران - بارش های رگباری - مدیرکل مدیریت بحران اصفهان - اصفهان - مدیریت بحران استانداری - بحران
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 245 فرد گرفتار در سیلاب اصفهان

امدادرسانی به 245 فرد گرفتار در سیلاب اصفهان