موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - سازمان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - متناسب سازي - يارانه نقدي - نشست خبري فرمانده سپاه - آتش زدن كتاب پزشكي - شهرك هاي صنعتي فارس - معاونت توسعه ورزش همگاني - گيشه سينماي چين - همه گيري جهاني - مشكلات - عضو هيات مديره ذوب آهن - دادگستري ايلام - ضريب پرستار به تخت - تيم ملي فوتبال زير 17 سال - تيمور آقامحمدي - سامانه 137

مطالب مرتبط:
اعلام برنامه های فوتبال پایه ایران تا سال 1414 به فیفا
اعلام برنامه های فوتبال پایه ایران تا سال 1414 به فیفا
اولین ستاره فوتبال ایران در 80 سال پیش را ببینید +عکس
برگزاری جلسه فیفا با بخش کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران
جلسه فیفا با بخش کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 10:452024-04-20ورزشي

اعلام برنامه های فوتبال پایه ایران تا سال 1414 به فیفا


نشست آنلاین مسئولان طرح توسعه و پیشرفت فدراسیون جهانی فوتبال با رییس بخش کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.

- نشست آنلاین مسئولان طرح توسعه و پیشرفت فدراسیون جهانی فوتبال با رییس بخش کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با برگزاری دوره ای وبینارهای خود با کشورهای عضو در خصوص آخرین وضعیت توسعه و پیشرفت فوتبال که با حضور مسئولان هر یک از فدراسیون ها برگزار می شود اطلاعات لازم را به روز رسانی می کند.

در این جلسه مجید جلالی، رییس کمیته توسعه و پیشرفت به همراه علی تارقلی زاده سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون با مدیران ارشد تحقیق و توسعه فیفا گفتگو داشتند.

صحبت های مطرح شده بین آنها در هفت محور بود که به برنامه های جاری و آتی فدراسیون فوتبال ارتباط داشت.

جلالی در این جلسه به تشریح آخرین وضعیت کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون پرداخت که در حال بسترسازی مناسب و حرفه ای برای تمام رده های فوتبال و بخش های مختلف آن است.

همچنین طرح مربوط به فوتبال خیابانی که از سوی فیفا در حال پیگیری است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در حال حاضر برنامه های فشرده ای در این زمینه در کمیته توسعه و پیشرفت طراحی شده که با کمک یکی از شرکت های صاحب سبک در حال اجراست.


برچسب ها: توسعه و پیشرفت - فدراسیون - فوتبال - فدراسیون فوتبال - فدراسیون فوتبال ایران - فدراسیون جهانی فوتبال - پیشرفت
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های فوتبال پایه ایران تا سال 1414 به فیفا

اعلام برنامه های فوتبال پایه ایران تا سال 1414 به فیفا