مطالب مرتبط:
وزارت علوم اعلام کرد؛ دانشگاه های کشور امروز دو ساعت تعطیل می شود
مجاهدی، جامعه شناس: در کشور ما جمع کثیری از مردم هیچ نماینده ای ندارند/ همه گروه هایی که عاملیت سیاسی دارند، متوجه باشند که در موضع اقلیت قرار گرفته اند؛ هیچ کدام در موضع اکثریت نیستند؛ نباید رفتارهایی کنند که فقط از یک اکثریت قاطع سر می زند
صاحبان صنایع بوشهر جهت جذب دانشجویان از سامانه سیب وزارت علوم اقدام کنند
مرجعیت علمی کشور باید از مسیر علوم پایه بگذرد
همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم در راستای صیانت از دارایی های فکری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 17:302024-04-28دانش

کنش های سیاسی نباید در تکریم افراد دخیل باشد/ پیشرفت نظامی کشور خروجی وزارت علوم بود


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه پیشرفت نظامی کشور خروجی وزارت علوم و دانشگاهیان است، گفت: در تکریم افراد نباید اجازه ورود به کنش های سیاسی بدهیم.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه پیشرفت نظامی کشور خروجی وزارت علوم و دانشگاهیان است، گفت: در تکریم افراد نباید اجازه ورود به کنش های سیاسی بدهیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم نکوداشت سید محمد بلورچیان بنیان گذار و موسس پیشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران که امروز نهم اردیبهشت در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی برگزار شد، گفت: ساختن سخت و خراب کردن آسان است؛؛ باید یاد بگیریم و یاد بدهیم حفظ کردن آنچه ساخته شده است سخت است.

وی افزود: باید در کشور قدردان بزرگان و مفاخر جدای از کنش های سیاسی بود، نباید اجازه ورود به کنش های سیاسی در رابطه با تکریم های افراد ارزشمند و فاخر را بدهیم.

باید در کتاب های درسی درباره تکریم و آموزش آن فرهنگسازی شود.

وزیر علوم با اشاره به طرح پژوهشی که در این وزارتخانه انجام شده است، گفت: طرح پژوهشی درباره اینکه وقتی استاد و مولفی می خواهد یک کتاب را بنویسد و این کتاب مرجع باشد، باید چه ویژگی هایی را در نظر بگیرد.


برچسب ها: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - تحقیقات و فناوری - وزارت علوم - سیاسی - پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی - علوم - مهندسی شیمی
آخرین اخبار سرویس:

کنش های سیاسی نباید در تکریم افراد دخیل باشد/ پیشرفت نظامی کشور خروجی وزارت علوم بود

کنش های سیاسی نباید در تکریم افراد دخیل باشد/ پیشرفت نظامی کشور خروجی وزارت علوم بود