مطالب مرتبط:
رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
فرصت ویژه ثبت رکورد برای دروازه بان تراکتور
بزرگترین حراجی سال 1403 / همه سکه ها عرضه می شود + لینک ثبت نام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 10:102024-05-01بين الملل

رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد


موجی که امروز در آمریکا برپا شده، ثمره همین حمایت های بی دریغی است که آمریکا از پول و آبروی مردم کشورش پای خون ریزترین رژیم یک قرن اخیر هزینه کرده است؛ - موجی که امروز در آمریکا برپا شده، ثمره همین حمایت های بی دریغی است که آمریکا از پول و آبروی مردم کشورش پای خون ریزترین رژیم یک قرن اخیر هزینه کرده است؛ موجی که نه آمریکا و نه پلیس قدرتمندش توان جلوگیری از آن و گسترشش به دیگر نقاط این کشور و حتی جهان را نخواهد داشت.

گسترش این موج ضدصهیونیستی و همه گیر شدن آن در همه جای جهان فقط و فقط از توان یک نفر برمی آمد: بنیامین نتانیاهو! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مهدی بختیاری در یادداشتی در سرمقاله وطن امروز نوشت: با گذشت 208 روز از آغاز جنگ غزه، موج ضدصهیونیستی بیش از پیش در کشورهای مختلف جهان گسترده شده است.

اتفاقات اخیر در دانشگاه های مهم و بزرگ آمریکا و تظاهرات بی سابقه دانشجویان و اساتید این دانشگاه ها در حمایت از مردم غزه و مخالفت با جنایت های اسراییل در جنگ اخیر - که با سرکوب شدید پلیس آمریکا همراه شده است - را نباید دست کم گرفت.

آمریکا مهم ترین و بزرگ ترین حامی رژیم صهیونیستی است که در طول چند دهه گذشته هیچگاه چتر حمایت های بی دریغش چه در عرصه سیاسی و بین المللی، چه اقتصادی و چه تکنولوژیک و نظامی، یک روز هم از سر این رژیم جمع نشده است.


برچسب ها: آمریکا - دانشگاه ها - نتانیاهو - کشور - حمایت - امروز - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد

رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد