مطالب مرتبط:
محور زهکلوت_دلگان در حوزه سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است
امکان افزایش 2 برابری تولید گندم در خوزستان وجود دارد
افزایش 1.5 تا 2 برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی/ وظیفه جدید بیمه ها
افزایش 1.5 تا 2 برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
افزایش 1.5 تا 2 برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 08:152024-04-20پزشكي

افزایش 2 برابری ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از برگزاری 17 عنوان برنامه در هفته سلامت خبر داد و گفت: سامانه پیامکی سلامت برای اولین بار در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از برگزاری 17 عنوان برنامه در هفته سلامت خبر داد و گفت: سامانه پیامکی سلامت برای اولین بار در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

حبیب غزنوی شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، بیان کرد: سلامت یک موضوع مهم به شمار می رود و حائز اهمیت است در این راستا میزان خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان نسبت به 2 سال گذشته در سیستان و بلوچستان 2 برابر افزایش یافته و توسعه نظام خدمات برای سهولت کار مردم در بخش های بستری، جراحی، آزمایشگاهی، پاراکلینیک و سایر موارد باعث افتخار بوده و این مهم به منزله اعتماد مردم به نظام سلامت استان است.

وی با بیان اینکه باید قدردان پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف باشیم و مردم را از آن مطلع کنیم، گفت: امروز پیشرفته ترین جراحی های مغز و سایر اندام ها در سایر نقاط سیستان و بلوچستان انجام می شود؛ اگرچه نقطه ضعف هایی هم وجود دارد که برای رفع آنها در حال تلاش هستیم.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - بلوچستان - خدمات بهداشتی درمانی - حوزه بهداشت و درمان - دانشگاه علوم پزشکی - سلامت
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان

افزایش 2 برابری ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان