مطالب مرتبط:
آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از 15 اردیبهشت
افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رییسی/ معدل سال آخر دبیرستانی ها 8 تا 10!
افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت سیزدهم / معدل سال آخر دبیرستانی ها 8 تا 10!
افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رییسی
آغاز عرضه خودروهای وارداتی از روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 14:052024-05-01اجتماعي

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از 15 اردیبهشت


جهش تحصیلی فرآیندی است که باید همه جانبه به آن نگریسته شود و خانواده ها علاوه بر هوش و استعداد فرزندان خود، باید توانایی های فردی، اجتماعی و روحیات آنان را هم در نظر بگیرند و با آگاهی کامل تصمیم گیری کنند.

- ایسنا/کردستان جهش تحصیلی فرآیندی است که باید همه جانبه به آن نگریسته شود و خانواده ها علاوه بر هوش و استعداد فرزندان خود، باید توانایی های فردی، اجتماعی و روحیات آنان را هم در نظر بگیرند و با آگاهی کامل تصمیم گیری کنند.

در همین راستا رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دانش آموزان دوره ابتدایی متقاضی شرکت در ارزیابی جهش تحصیلی از 15 اردیبهشت تا پایان خرداد جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

طالب محمدی اظهار کرد: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم و جهش برای بار دوم با رعایت شرایط و مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.

وی افزود: جهش از پایه اول به سوم و جهش برای بار دوم مشروط به اخذ رای کمیسیون (منطقه/استان) و ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سیدا است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصیلی پس از دریافت درخواست کتبی ولی دانش آموز(با سطح پیشرفت خیلی خوب)، بررسی در ش


برچسب ها: جهش تحصیلی - دانش آموزان - رییس آموزش و پرورش استثنایی - اردیبهشت - کردستان - آموزش و پرورش استثنایی - تصمیم گیری
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از 15 اردیبهشت

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از 15 اردیبهشت