مطالب مرتبط:
اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
اجرای بیش از 1158 کیلومتر شبکه گاز در استان فارس
5 خوراکی که سلامت دندان را تهدید می کند
5 خوراکی که سلامت دندان را تهدید می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 16:502024-05-05پزشكي

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیماری های دهان و دندان را به عنوان شایع ترین بیماری غیرواگیر برشمرد و از اجرای پویش سلامت دهان و دندان، - ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیماری های دهان و دندان را به عنوان شایع ترین بیماری غیرواگیر برشمرد و از اجرای پویش سلامت دهان و دندان، با هدف ارتقای آگاهی عمومی از 17 تا 19 اردیبهشت 1403 خبر داد.

عباس رضاییان زاده امروز، 16 اردیبهشت ماه ضمن یادآوری شعار جامعه جهانی دندانپزشکی با عنوان دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم گفت: پویش سلامت دهان و دندان از 17 تا 19 اردیبهشت، با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره اهمیت سلامت دهان و دندان برگزار می شود.

وی از بیماری های دهان و دندان به عنوان شایع ترین نوع بیماری های غیرواگیر نام برد و افزود: بیماری های دهان و دندان با سایر بیماری های غیرواگیر عوامل خطر مشترک دارد و نقش آن ها در بیماری های قلبی عروقی، بیماری های تنفسی، بیماری های گوارشی، زایمان زودرس و تولد نوزادان کم وزن در هنگام تولد مشخص شده است.

رضاییان زاده با اشاره به روزشمار پویش سلامت دهان و دندان افزود: 17 اردیبهشت به عنوان نخستین روز این پویش با شعار دهان دریچه سلامت ، 18 اردیبهشت با شعار سلامت دهان و دندان، سلامت کودک و 19 اردیبهشت نیز با شعار نقش سازمان های دولتی و نهادهای


برچسب ها: دهان و دندان - سلامت دهان و دندان - بیماری - دندان - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دهان - پویش سلامت
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس