مطالب مرتبط:
پیشرفت 30 درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
پیشرفت 20 درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان اصفهان
پیشرفت 82 درصدی پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان اردکان به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
پیشرفت 82 درصدی پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان اردکان به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
جزییات پیشرفت پروژه عظیم مجتمع مس جانجا اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 15:302024-04-22سياسي

پیشرفت 50 درصدی عملیات آبرسانی به مجتمع نوق رفسنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح آبرسانی به مجتمع نوق رفسنجان در قالب پروژه محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی به روستاها از سال 1401 آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال انجام است.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح آبرسانی به مجتمع نوق رفسنجان در قالب پروژه محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی به روستاها از سال 1401 آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال انجام است.

  علیرضا عبدیان امروز سوم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش جهادی از سوی بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان، معین قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در پروژه آبرسانی شرب به روستاهای استان کرمان، از ابتدای سال 1401 تاکنون قریب به 75 کیلومتر عملیات لوله گذاری پلی اتیلن در قطرهای 63 تا 400 میلیمتر و احداث سه باب مخزن ذخیره بتنی به حجم کلی 3500 مترمکعب با اعتبار حدوداً 750 میلیارد ریال، در مجتمع نوق شهرستان رفسنجان صورت گرفته است.

وی افزود: از این متراژ 41 کیلومتر مربوط به لوله گذاری خطوط انتقال به منظور توزیع آب در سطح مجتمع و 34 کیلومتر مربوط به لوله گذاری در شبکه های داخلی روستاهای مجتمع فوق است که به طور کلی شاهد پیشرفت فیزیکی حدوداً 50 درصدی عملیات لوله گذاری پروژه آبرسانی محرومیت زدایی مجتمع نوق هستیم.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - آبرسانی - استان کرمان - پروژه محرومیت زدایی - آبرسانی به روستاها - شرکت آب و فاضلاب - پیشرفت فیزیکی
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی عملیات آبرسانی به مجتمع نوق رفسنجان

پیشرفت 50 درصدی عملیات آبرسانی به مجتمع نوق رفسنجان