مطالب مرتبط:
نحوه رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی در سند تحول
نحوه رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی در سند تحول
نحوه رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی در سند تحول
رسیدگی به بیش از نیم میلیون پرونده قضایی در البرز
رسیدگی قضایی به پرونده مرگ مشکوک در ساختمان نیمه کاره شهرداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 16:352024-05-05سياسي

کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت 1403) با حضور در دادسرای ناحیه 38، - دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن بازدید از دادسرای ناحیه 38 جهت نظارت بر عملکرد و پایش نحوه خدمت رسانی به مردم بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت 1403) با حضور در دادسرای ناحیه 38، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت و توصیه ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی های قضایی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.


برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - دادسرا - پرونده ها - رسیدگی - رسیدگی به پرونده های قضایی
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده ها

کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده ها