مطالب مرتبط:
 106 کاشت حلزون شنوایی در زاهدان انجام شد
در قبال حجاب نمی توان با رویکرد سلبی و امنیتی عمل کرد
نخست وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن ها عمل کرد
کارشناس اتاق عمل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 09:102024-04-28پزشكي

انجام 106 عمل کاشت حلزون گوش در زاهدان


رییس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان گفت: از سال 1398 با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون 106 کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان گفت: از سال 1398 با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون 106 کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

دکتر علیرضا مالکی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مناسب ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از 3 تا 5 سالگی است، متاسفانه به علت عدم مراجعه، تعداد زیادی از بیماران از سن مناسب کاشت حلزون خارج شده اند.

رییس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان افزود: والدین بیماران ناشنوا در کل استان لازم است تا در زمان لازم و قبل از اینکه خیلی دیر شود برای شروع فرایند درمان به مرکز کاشت حلزون واقع در بیمارستان فوق تخصصی الزهراء(س) زاهدان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 26 کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده اند و در نوبت کاشت حلزون در بیمارستان تخصصی الزهرا (س) زاهدان قرار دارند.

مالکی افزود: با حضور نیروهای متخصص و کادر درمانی خبره و تجهیزات به روز، در مرکز فوق تخصصی کاشت حلزون زاهدان خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام


برچسب ها: کاشت حلزون - بیمارستان - حلزون - کاشت حلزون شنوایی - کاشت - ناشنوا - زاهدان
آخرین اخبار سرویس:

انجام 106 عمل کاشت حلزون گوش در زاهدان

انجام 106 عمل کاشت حلزون گوش در زاهدان