مطالب مرتبط:
نفت پاسارگاد، حامی توسعه دانش و فناوری در صنعت راه و شهرسازی ایران
پلیس اصفهان از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند
نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
حمایت مجلس از فعالیت های علمی و دانش بنیان
اعتماد به توان دانش بنیان ها راهکاری برای تحقق شعار سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 09:002024-04-24اقتصادي

توسعه فناوری های قیر و آسفالت با مشارکت مرکز تحقیقات راه و دانش بنیان ها


مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان در حوزه های قیر و آسفالت تفاهم نامه همکاری با شرکت نفت پاسارگاد به امضا رساند.

- مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان در حوزه های قیر و آسفالت تفاهم نامه همکاری با شرکت نفت پاسارگاد به امضا رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای اجرای سیاست های استفاده از دانش فنی موجود در صنعت نفت و گاز کشور و همچنین لزوم ایجاد سازوکارهای مناسب درجهت بهره مندی مضاعف از ظرفیت های علمی و اجرایی شرکت های دانش بنیان در این زمینه و رفع معضلات و چالش های پیش رو در صنعت قیر و آسفالت با بهره ‏گیری از ظرفیت های پژوهشی و تولیدی، تفاهم نامه همکاری مشترک علمی- پژوهشی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگا منعقد شد.

در این آیین حیدری، رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به مرجعیت این مرکز در خصوص پژوهش، نوآوری و تحقیقات کاربردی در حوزه های حمل ونقل، راه، ساختمان، مسکن، معماری، شهرسازی و ابنیه فنی، گفت: بر اساس تأکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص بهره مندی مضاعف از فناوری های نوین و خدمات شرکت های دانش بنیان در حوزه های مذکور و در انجام پروژه های مختلف و متنوع این وزارتخانه، این تفاهم نامه منعقد شد.


برچسب ها: مرکز تحقیقات راه - مرکز تحقیقات - شرکت های دانش بنیان - تفاهم نامه همکاری - مسکن و شهرسازی - دانش بنیان - شرکت های دانش
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری های قیر و آسفالت با مشارکت مرکز تحقیقات راه و دانش بنیان ها

توسعه فناوری های قیر و آسفالت با مشارکت مرکز تحقیقات راه و دانش بنیان ها