مطالب مرتبط:
کاهش 7 درصدی تولید سنگ آهن بی اچ پی استرالیا
بررسی مسائل آسیب رسان به بازار سرمایه| نرخ مالیات بر تولید باید کاهش یابد
بررسی مسائلی که به بازار سرمایه آسیب می زند نرخ مالیات بر تولید باید کاهش یابد
کاهش رشد جمعیت متوقف شده است/ تولید نان با آرد کامل در بیش از 1800 نانوایی/ بررسی مالیات بر دخانیات در مجلس/ آغاز تزریق واکسن پنوموکوک و روتاویروس در کشور
بررسی مسائل آسیب رسان به بازار سرمایه/ نرخ مالیات بر تولید باید کاهش یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 19:302024-04-20اقتصادي

کاهش 5 درصدی مالیات تولید/ مالیات باید عادلانه اخذ شود


در دیدار رییس کل سازمان امور مالیاتی با مراجع عظام تقلید در قم بر موضوعاتی همچون استفاده از مالیات برای عمران و آبادانی کشور و لزوم جلوگیری از فرارهای مالیاتی تاکید شد رییس کل سازمان امور مالیاتی در این دیدارها گفت: - در دیدار رییس کل سازمان امور مالیاتی با مراجع عظام تقلید در قم بر موضوعاتی همچون استفاده از مالیات برای عمران و آبادانی کشور و لزوم جلوگیری از فرارهای مالیاتی تاکید شد رییس کل سازمان امور مالیاتی در این دیدارها گفت: مالیات واحدهای تولیدی طی دو سال گذشته به ترتیب 5 و 7 درصد کاهش یافته و برای سال 1403 نیز کاهش 5 درصدی پیشنهاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدهادی سبحانیان ـ رییس کل سازمان امور مالیاتی در سفر به قم با برخی مراجع عظام تقلید و استاندار قم دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدارها بر موضوعاتی همچون لزوم جلوگیری از فرارهای مالیاتی، استفاده از مالیات برای عمران و آبادانی کشور، عدالت مالیاتی، جلوگیری از خام فروشی نفت و افزایش فرهنگ مالیاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هرکس تمکن مالی بیشتری دارد باید مالیات بیشتری پرداخت کند آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در دیدار با رییس سازمان امور مالیاتی بر لزوم اخذ مالیات عادلانه اشاره کرد و گفت: از فرارهای مالیاتی بایستی جلوگیری شود.


برچسب ها: رییس کل سازمان امور مالیاتی - سازمان امور مالیاتی - مالیات - امور مالیاتی - مالیاتی - مراجع عظام تقلید - رییس کل
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درصدی مالیات تولید/ مالیات باید عادلانه اخذ شود

کاهش 5 درصدی مالیات تولید/ مالیات باید عادلانه اخذ شود