مطالب مرتبط:
جمع آوری و دستگیری 129 خرده فروش و معتاد در گلپایگان
جمع آوری 623 معتاد متجاهر و خرده فروش در مشهد
دستگیری متخلف فروش ماهی رودخانه در چرداول
198 خرده فروش و معتاد در خراسان شمالی دستگیر شدند
دستگیری متخلف فروش ماهی رودخانه ای در چرداول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 14:052024-05-13حوادث

جمع آوری و دستگیری 129 خرده فروش و معتاد در گلپایگان


فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به معرفی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد و تحویل سایر متهمان به مرجع قضایی از اجرای مستمر این گونه طرح ها با هدف افزایش رضایت مندی و آرامش شهروندان و ارتقا امنیت در سطح شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست .

- فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به معرفی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد و تحویل سایر متهمان به مرجع قضایی از اجرای مستمر این گونه طرح ها با هدف افزایش رضایت مندی و آرامش شهروندان و ارتقا امنیت در سطح شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از جمع آوری و دستگیری 129 خرده فروش و معتاد متجاهر طی اجرای طرح آرامش در 10 روز گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری کلانتری های تابعه و طی هماهنگی با مرجع قضایی، جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر وخرده فروشان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در اجرای این طرح که به مدت 10 روز در سطح شهرستان گلپایگان اجرا شد مأموران با اعزام به پاتوق های مصرف و خرید و ف


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان گلپایگان - فرمانده انتظامی - شهرستان - شهروندان - گلپایگان - مراکز ترک اعتیاد
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری و دستگیری 129 خرده فروش و معتاد در گلپایگان

جمع آوری و دستگیری 129 خرده فروش و معتاد در گلپایگان