مطالب مرتبط:
لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل های دانشجویی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
فیلم | هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از افزایش خدمات رسانی تا درآمدزایی
رسیدگی به هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد
انسان سازی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، رسالت مهم آموزش و پرورش است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 16:052024-04-24فرهنگي

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: - معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه ای همگانی است.

وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها ومناطق جهت مشارکت در برنامه های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد وگفت: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم های فرهنگی و هنری را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان گفت: انتظار می رود سایر دستگاه ها و نهاد ها در هفته معلم برنامه هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته ای اجرا نمایند.

محمد جمالی افزود: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می کنند که تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه ای همگانی است.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - ارشاد اسلامی - کهگیلویه وبویراحمد - فرهنگ و ارشاد - اداره کل فرهنگ و ارشاد - اداره کل آموزش وپرورش - اداره کل
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان