مطالب مرتبط:
برداشت محصول باقلا از مزارع سرپل ذهاب آغاز شد
برآورد شورای بین المللی غلات از کاهش برداشت ذرت
هیل از پنج دغدغه بزرگ بایدن و دموکرات ها پرده برداشت
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استراتژی ایجابی در حوزه فرهنگ/ مسئولان بنیاد شهید متولی داشت و برداشت بذر کاشته شده توسط شهدا در جامعه
پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 12:002024-04-21اقتصادي

20 تن رازیانه از مزارع رودان برداشت می شود


مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان از آغاز برداشت رازیانه در شهرستان رودان طی دو هفته آینده خبر داد و گفت: در مزارع یک شرکت تعاونی روستایی شهرستان رودان 8 هکتار گیاه دارویی رازیانه کشت شده که پیش بینی می شود از این سطح میزان 20 تن محصول برداشت شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان از آغاز برداشت رازیانه در شهرستان رودان طی دو هفته آینده خبر داد و گفت: در مزارع یک شرکت تعاونی روستایی شهرستان رودان 8 هکتار گیاه دارویی رازیانه کشت شده که پیش بینی می شود از این سطح میزان 20 تن محصول برداشت شود.

عیسی برخورداری پور امروز 2 اردیبهشت در حاشیه بازدید از مزرعه کشت گیاه دارویی رازیانه در بخش جغین شهرستان رودان، اظهار کرد: محصولات کم آب بر به دلیل وجود خشکسالی های پی درپی یکی از نیازهای اساسی این مناطق است در همین راستا کشت گیاهان کم آب بر و با نیاز آبی پایین مثل رازیانه ضرورت دارد.

وی اصلاح الگوی کشت را گامی موثر در جهت افزایش بهره وری دانست و افزود: گیاه دارویی رازیانه از جمله گیاهانی است که باعث اصلاح ساختار خاک شده و در تناوب با غلات (گندم و جو) به عنوان گیاه دارویی و صنعتی استفاده می شود.

در ادامه حیدری رییس اداره تعاون روستایی شهرستان رودان به تشریح روند اجرای طرح پرداخت و اعلام کرد: با توجه به مشکلات کم آبی با همکاری


برچسب ها: شهرستان رودان - رازیانه - شهرستان - گیاه دارویی - رودان - برداشت - روستایی
آخرین اخبار سرویس:

20 تن رازیانه از مزارع رودان برداشت می شود

20 تن رازیانه از مزارع رودان برداشت می شود