مطالب مرتبط:
اهدای 388 سری جهیزیه در دهه کرامت به نوعروسان نیازمند اصفهانی
225 دستگاه کولرگازی به نیازمندان بشاگرد اهدا شد
یک بمب اتمی چگونه ساخته می شود؟ / اهدای شمشیر چرچیل به استالین در تهران / مالزی از دهه 30 تا 80 میلادی / ده خودرو کمیاب جهان
دهه کرامت؛ خوش است بال گشودن میان مشهد و قم
برگزاری 44 عنوان برنامه دهه کرامت در کانون پرورش فکری همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-05-13سياسي

اهدای 225 کولر گازی به نیازمندان بشاگردی در دهه کرامت


 رییس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: به مناسبت دهه کرامت، کمیته امداد با هم افزایی و مشارکت بسیج سازندگی سپاه پاسداران، تعداد 225 دستگاه کولر گازی به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد در منطقه محروم بشاگرد اهدا نمود.

- ایسنا/هرمزگان  رییس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: به مناسبت دهه کرامت، کمیته امداد با هم افزایی و مشارکت بسیج سازندگی سپاه پاسداران، تعداد 225 دستگاه کولر گازی به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد در منطقه محروم بشاگرد اهدا نمود.

ابراهیم ابراهیمی، رییس کمیته امداد سردشت شهرستان بشاگرد امروز (24 اردیبهشت ماه)؛ در حاشیه مراسم اهدا و توزیع کولرهای گازی بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد، اظهار داشت: کمیته امداد با هم افزایی و مشارکت بسیج سازندگی سپاه پاسداران، تعداد 225 دستگاه کولر گازی تأمین نموده که هم زمان با آغار دهه کرامت به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد در شهرستان بشاگرد که فاقد لوازم سرمایشی بودند، اهدا گردید.

ابراهیمی با بیان اینکه ارزش هر دستگاه کولر اهدا شده به نیازمندان 20 میلیون تومان می باشد، تصریح کرد: در مجموع مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به منظور تهیه این تعداد کولر گازی تخصیص یافته است که از این میزان اعتبار، مبلغ دو میلیارد و 250 میلیون تومان از محل منابع مالی ک


برچسب ها: کمیته امداد - رییس کمیته امداد - خانواده های نیازمند - بشاگرد - بسیج سازندگی - کولر گازی - دهه کرامت
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 225 کولر گازی به نیازمندان بشاگردی در دهه کرامت

اهدای 225 کولر گازی به نیازمندان بشاگردی در دهه کرامت