مطالب مرتبط:
مردم کدام کشور ها بیشتر کتاب می خوانند؟ (اینفوگرافی)
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
اژه ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است
چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 19:152024-04-27سياسي

127 هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند


رییس شورای عالی استان ها به شفافیت و درستکاری شورا های شهر تاکید کرد و ادامه داد: 127 هزار شورا در سراسر کشور مشغول خدمت به مردم هستند که کوچک ترین کم و کاستی آن ها مورد نقد مردم قرار می گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای عالی استان ها به شفافیت و درستکاری شورا های شهر تاکید کرد و ادامه داد: 127 هزار شورا در سراسر کشور مشغول خدمت به مردم هستند که کوچک ترین کم و کاستی آن ها مورد نقد مردم قرار می گیرد.

شهرام دبیری روز شنبه، هشتم اردیبهشت ماه در همایش شوراها به مقام و جایگاه شورا در نظام مردم سالاری تاکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) در جهت ارج نهادن به مردم سالاری به شورای انقلاب دستور تدوین آیین نامه تشکیل شوراها برای اداره شهر و روستا ها را دادند و در این راستا نیز یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها است.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا به تمامی مشکلات، موانع و نارسایی های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم رسیدگی می کنند و مردم انتظارات زیادی از عملکرد صحیح و متعهدانه شوراهای اسلامی دارند.

وی بیشترین مشکل را خطاهای ناشی از عدم اشرافیت به قانون و مقررات اعضای شورا دانست و افزود: در شورای عالی استان طرحی برای آموزش تمامی اعضای شوراها و نظارت بر روند این دوره ها در دست بررسی است و در این راستا نیز از مجموعه و اعضای شورای فعال تق


برچسب ها: شورا - رییس شورای عالی استان ها - شورای عالی استان ها - خدمت به مردم - شورای عالی استان - مردم - عالی استان ها
آخرین اخبار سرویس:

127 هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند

127 هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند