مطالب مرتبط:
کلاهبرداری 10 هزار میلیارد ریالی «بهنام نجفی» / بهنام نجفی کیست؟
زمان مزایده پنج هزار و 260 میلیارد ریالی اموال تملیکی استان هرمزگان اعلام شد + جزییات
در سال گذشته مبلغ 465 میلیون یورو از مطالبات ارزی و 618 هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت
زمان مزایده پنج هزار و 260 میلیارد ریالی اموال تملیکی هرمزگان اعلام شد
زمان مزایده پنج هزار و 260 میلیارد ریالی اموال تملیکی هرمزگان اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 13:302024-05-19اقتصادي

بدهی 1200 میلیارد ریالی مشترکین قمی


معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قم از شناسایی 2 هزار و 567 انشعاب غیرمجاز آب در استان قم در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/قم معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قم از شناسایی 2 هزار و 567 انشعاب غیرمجاز آب در استان قم در سال گذشته خبر داد.

جواد پیرحاجاتی به ارائه گزارشی از عملکرد معاونت خدمات مشترکین و درآمد آبفای قم پرداخت و گفت: شهر قم دارای کمترین میزان کنتور خراب آب در کشور است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از سال 97 به منظور تعویض کنتورهای خراب مشترکین اظهار کرد: در این مدت با اقدامات صورت گرفته تعداد کنتورهای خراب در سطح استان با 360 هزار انشعاب، از 13 هزار به کمتر از یک هزار انشعاب کاهش پیدا کرده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه تعویض کنتورهای خراب، کاهش هدر رفت آب و دقت در اندازه گیری میزان مصرف را به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: در هر دوره قرائت، کنتورهای خراب شناسایی شده و نسبت به تعویض آن اقدام می شود.

وی در ادامه از شناسایی 2 هزار و 567 انشعاب غیرمجاز آب در سطح استان و تبدیل آن به مجاز خبر داد و خاطرنشان کرد: دست کاری وسایل اندازه گیری، گرفتن انشعاب از سه راه قبل از کنتور و بهره برداری مستقیم از شبکه از جمله تخلفات این مشترکین بوده است.


برچسب ها: شرکت آب و فاضلاب استان قم - آب و فاضلاب استان قم - شرکت آب و فاضلاب - مشترکین - استان قم - آب و فاضلاب - استان
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 1200 میلیارد ریالی مشترکین قمی

بدهی 1200 میلیارد ریالی مشترکین قمی