مطالب مرتبط:
طعنه سنگین هاشمی طبا به رییسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
ببینید | طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت رییسی
کد فعال سازی 30 گیگ اینترنت رایگان رییسی اعلام شد | با این کد 14 گیگ اینترنت رایگان اضافه از دولت بگیر + کد و آموزش فعالسازی
سقوط ارزش ریال در دولت رییسی ؛واکنش بانک مرکزی به خبر رکوردشکنی 80 ساله تورم
گزارش روزنامه اصولگرا از افت تحصیلی شدید دانش آموزان در دولت رییسی؛ معدل سال آخر دبیرستانی ها 8 تا 10!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 12:302024-05-02اقتصادي

طعنه سنگین هاشمی طبا به دولت رییسی


به نظر می رسد گروهی به این باور رسیده اند که اینک «عروسی خوبان» است؛ همان خوبانی که وعده های شان صرفا وعده است و اگر وعده نبود که به آن نمی گفتند «وعده».

- 12- جلوگیری از هدایت سرمایه ها به سمت بازار ارز، طلا و زمین13- اصلاح چندنرخی بودن ارز14- تولید نهاده های دامی مورد نیاز در داخل کشور15- قطع وابستگی سفره مردم به خارج16- وعده های وزیر ارتباطات و فناوری (6 مورد)17- وعده های وزیر امور اقتصادی و دارایی (5 مورد)18- وعده های وزیر امور خارجه (2 مورد)19- وعده های دیگر وزرا چند ده مورد البته فهرست وعده ها بسیار است و در نگاه اول هم می توان آنهایی را که کلی گفته شده، غربال کرد؛ ولی برخی وعده ها آن قدر با استحکام لفظ و عدد دقیق گفته می شود که جای تردید باقی نمی گذارد.

فقط از این تعجب می کنم که ظرفیت دهان ما تا چه اندازه بزرگ است که این همه امر مهم و با حجم وسیع در آن جای می گیرد.

اینکه می گویند آیا می توان ظرفی پیدا کرد که هرچه در آن بریزیم، پر نشود، ظاهرا مصداق آن دهان ماست؛ مثلا دبیر مناطق آزاد چندی پیش گفتند که اماراتی ها صد میلیارد دلار سرمایه گذاری در کیش می کنند و چینی ها رقم بسیار بیشتر (البته عدد را هم گفتند) حال در 1403/02/09 مراسمی از بسته های امکان سرمایه گذاری در مناطق آزاد بهره برداری کردند.


برچسب ها: وعده - وزیر امور اقتصادی و دارایی - مورد - امور اقتصادی و دارایی - ارتباطات و فناوری - وزیر امور خارجه - نهاده های دامی
آخرین اخبار سرویس:

طعنه سنگین هاشمی طبا به دولت رییسی

طعنه سنگین هاشمی طبا به دولت رییسی