مطالب مرتبط:
جنگی که چهره منطقه را چندان تغییر نداد
اگر من در ایران کاره ای بودم، کشور را برخوردار از سلاح های اتمی می کردم!
اکثر اوکراینی به بهبود وضعیت جنگی امیدی ندارند
ضبط فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
شوهرم من را مثل فیلم های جنگی کتک می زند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 10:302024-04-21سياسي

وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی ضبط می شود


نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که وسیله نقلیه حامل بیش از یک قبضه انواع سلاح گرم جنگی، به نفع دستگاه کاشف ضبط می شود.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که وسیله نقلیه حامل بیش از یک قبضه انواع سلاح گرم جنگی، به نفع دستگاه کاشف ضبط می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 صحن مجلس در جریان رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز، مواد 5 و 6 این قانون را به شرح زیر تصویب کردند: ماده 5- یک ماده به شرح زیر به عنوان ماده (18) مکرر (1) به قانون الحاق می شود: ماده 18 مکرر 1- وسیله نقلیه حامل بیش از یک قبضه انواع سلاح گرم جنگی یا قطعات مؤثر از چند قبضه یا بیش از 100 تیر انواع مهمات آن یا بیش از یک قبضه نارنجک جنگی و موشک آر پی جی یا بیش از یک قبضه انواع سلاح شکاری یا بیش از 400 فشنگ آن یا مواد منفجره و تحت کنترل موضوع ماده 11 و 12 این قانون به میزانی که انفجار آنها آثار مخرب بیش از یک موشک آرپی جی باشد، به نفع دستگاه کاشف ضبط می شود.

ماده 6- یک ماده به شرح زیر به عنوان ماده (18) مکرر (2) به قانون الحاق می شود: ماده 18 مکرر 2- هر شخص مکان یا هر نوع فضایی را برای خرید و فروش ساخت متصل کردن قطعات (مونتاژ)، تعمیر غیر مجاز سلاح دایر یا اداره کند، به ح


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - وسیله نقلیه - نمایندگان مجلس - شورای اسلامی - نمایندگان - انواع - سلاح
آخرین اخبار سرویس:

وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی ضبط می شود

وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی ضبط می شود