مطالب مرتبط:
بهره برداری از 8 میلیارد دلار پروژه نفتی در سال جاری
سامانه دستیار هوشمند تنقیح قوانین بهره برداری شد
سامانه «دستیار هوشمند تنقیح قوانین» بهره برداری شد
بهره برداری از 2 پیست برای جذب گردشگر
افتتاح سد « قیز قلعه سی» و بهره برداری رسمی از سد «خداآفرین»/ حفظ یک میلیارد مترمکعب حقابه ایرا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 09:352024-05-11فناوري

بهره برداری از اولین تست فیبر نوری در صداوسیمای کرمان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: اولین تست شبکه فیبر نوری با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در صدا و سیمای مرکز کرمان به صورت آزمایشی صورت گرفت.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: اولین تست شبکه فیبر نوری با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در صدا و سیمای مرکز کرمان به صورت آزمایشی صورت گرفت.

حسین ساجدی امروز 22 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارداد اجرای فیبر نوری در استان کرمان از 50 شهر عبور کرده و کار اجرایی آنها نیز به زودی آغاز خواهد شد و تا شهریور امسال واگذاری سرویس اینترنت در استان انجام می شود.

مدیرکل ارتباطات استان کرمان با اشاره به اینکه سرعت اینترنت فیبر نوری حداقل 80 برابر اینترنت ADSL خواهد بود، بیان کرد: اولین تست پروژه شبکه فیبرن وری با سرعت یک گیگابیت برثانیه در صدا وسیمای مرکز کرمان اجرا شد که اجرای این پروژه بزرگ باعث توسعه ارتباطات ثابت خانگی و کسب و کارها و افزایش سرعت اینترنت است و مردم به زودی شاهد تحول نوینی در سرعت اینترنت ثابت در استان خواهند بود.

ساجدی در ادامه ضمن تقدیر از همه نهادهایی که برای تحقق این زیرساخت ارزشمند تلاش کردند، خاطرنشان کرد: با شروع این پروژه کاهش هزینه های توسعه ارتباطات، شرایط جدیدی را برای شبکه سازی ایجاد می کند تا استارت تاپ ها و


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - کرمان - مدیرکل ارتباطات - فیبر نوری - استان کرمان - ارتباطات و فناوری - فناوری اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین تست فیبر نوری در صداوسیمای کرمان

بهره برداری از اولین تست فیبر نوری در صداوسیمای کرمان