مطالب مرتبط:
گام دیگر در تحول سلامت؛ کام شیرین مردم خراسان شمالی با نان کامل
گام دیگر در ارتقای سلامت؛ کام شیرین مردم خراسان شمالی با نان کامل
اعزام 85 زائر خراسان شمالی به حج عمره
پنج هزار میلیارد ریال تجهیزات درمانی در خراسان شمالی خریداری شد
افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 14:252024-04-21سياسي

هنر در خراسان شمالی زنده است


معاون راهبری استان های حوزه هنری با اشاره به اینکه هنر، متعلق به انسانیت است و باید در این مسیر حرکت کند، گفت: هنر در استانی مانند خراسان شمالی زنده است و در بسیاری از موارد در قله قرار دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون راهبری استان های حوزه هنری با اشاره به اینکه هنر، متعلق به انسانیت است و باید در این مسیر حرکت کند، گفت: هنر در استانی مانند خراسان شمالی زنده است و در بسیاری از موارد در قله قرار دارد.

سعید لشگری امروز (دوم اردیبهشت ماه) در اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که در مجتمع ایثار برگزار شد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق، غرور و غیرت انقلابی ما را دوباره زنده کرد و نشان داد ما برای این خاک، برای آینده و مسلمانان می جنگیم.

در نیم قرن گذشته، کسی به یاد ندارد رژیم صهیونیستی این گونه که دلاورمردان ما علیه آن ها اقدام کردند، ذلیل و خوار شده باشد.

وی به هنر انقلابی اشاره کرد و افزود: حوزه هنری خودش را متعهد به هنرِ اهلِ حقیقت می داند و با این نیت که هنر باید تحقق داشته باشد، عمل می کند.

معاون راهبری استان های حوزه هنری با طرح این پرسش که اگر هنر به آزادگی و آزادی هنرمند مربوط است، چطور تعهد را با به زنجیر کشیدن مقایسه کنیم؟ گفت: هنرمند به عنوان کسی که رسالت کار با او است پیش از آنکه متعهد به هنر باشد، متعهد به انسانیت است.


برچسب ها: خراسان شمالی - حوزه هنری - خراسان - هفته هنر انقلاب اسلامی - استان - هنر انقلاب - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

هنر در خراسان شمالی زنده است

هنر در خراسان شمالی زنده است