مطالب مرتبط:
بررسی بهای خدمات فرهنگی و هنری سال 1403 در کمیسیونی مشترک
فعالیت 536کانون فرهنگی هنری در لرستان
علت تعطیل شدن برنامه فیتیله/عمو قناد بعد از 10 سال توضیح داد
استاندار زنجان: اثرگذاری در حوزه فرهنگی نیازمند برنامه ریزی و پیگیری است
اعلام برنامه های سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) با شعار جهاد و هجرت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 17:202024-04-21سياسي

برنامه های انجمن های فرهنگی هنری لرستان با محوریت شعار سال ارائه شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ارائه برنامه های انجمن های فرهنگی هنری استان با محوریت شعار سال گفت: برنامه های شاخص جریان ساز در این حوزه حمایت می شوند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ارائه برنامه های انجمن های فرهنگی هنری استان با محوریت شعار سال گفت: برنامه های شاخص جریان ساز در این حوزه حمایت می شوند.

اعظم روانشاد روز یک شنبه در نشست هم اندیشی با انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان خرم آباد ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اهالی فرهنگ و هنر را سربازان فرهنگی هنری انقلاب اسلامی دانست و افزود: انجمن ها یک فرصت مهم برای شهرستان ها به شمار می آیند که می توانند به فرهنگ و هنر استان ها کمک شایانی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات زیرساختی و اولیه انجمن های فرهنگی هنری استان براساس اولویت بندی گفت: با توجه به اینکه انجمن های فرهنگی هنری ماهیت تولیدی دارند باید با هم افزایی برای حفظ، صیانت و اعتلای ارزش های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی اجرای طرح شهید آوینی در استان را یکی از برنامه های اساسی امسال این اداره کل عنوان کرد و افزود: انجمن های فرهنگی هنری استان در صورت ارائه برنامه های شاخص و جریان ساز مورد حمایت


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های انجمن های فرهنگی هنری لرستان با محوریت شعار سال ارائه شوند

برنامه های انجمن های فرهنگی هنری لرستان با محوریت شعار سال ارائه شوند