مطالب مرتبط:
رشد 70 درصدی ایران در تولید دانش در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی
ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی دنیا/ حفظ سلامتی بر مبنای طب سنتی
جهش تولید در کشاورزی لرستان خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز
علی رغم ادعاهای ایران خودرو و سایپا، تولید کاهش یافت!
مشکل تراشی حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ورود مهمانان زن کنگره به بهانه حجاب؛ «مرا مجبور کردند یک میلیون و 100 هزار تومان پول یک مانتو بدهم»!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:002024-05-07سياسي

رتبه 13 ایران در تولید علم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دنیا


دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: رویکرد رویداد ملی صنایع خلاق «مانوین» این است که به عنوان رویدادی در حوزه صنایع خلاق به طور مستمر در طول سال به صورت استانی و بین المللی تدوام داشته باشد.

- دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی خبر داد رتبه 13 ایران در تولید علم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دنیا دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: رویکرد رویداد ملی صنایع خلاق مانوین این است که به عنوان رویدادی در حوزه صنایع خلاق به طور مستمر در طول سال به صورت استانی و بین المللی تدوام داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان عارفیان با اشاره به اینکه ایران در جایگاه سیزدهم تولید علم سلول بنیادی در دنیا قرار گرفته است، اظهار کرد: همچنین شاهد هستیم که ایران در منطقه نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه جامع راهبردی 10 ساله ستاد، چند هدف کلان تعریف شده که دسترسی ایران به رتبه 10 تولید دانش سلول بنیادی یکی از اصلی ترین این اهداف بوده است، گفت: در همین راستا، با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده، ایران تاکنون توانسته رتبه 13 تولید علم سلول های بنیادی و پزشکی بازساخ


برچسب ها: سلول های بنیادی - پزشکی بازساختی - صنایع خلاق - توسعه فناوری - اقتصاد دانش بنیان - فناوری - تولید علم
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 13 ایران در تولید علم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دنیا

رتبه 13 ایران در تولید علم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دنیا