مطالب مرتبط:
ریزش نمایندگان زن در مجلس دوازدهم | چند نماینده زن در پارلمان آینده حضور دارند؟
سید محمد خاتمی: مهمترین تهدید امروز کشور وضع زندگی مردم و ناامیدی از آینده است/ حاکمیت پیروزی برابر اسراییل را مستمسکی برای ارتباط عزت مندانه با جهان و آشتی ملی در داخل کشور قرار دهد/ بسیاری از کسانی که در انتخابات 11 اسفند رأی ندادند، برانداز نیستند
عکس | برگزاری دور دوم مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور
عکس | برگزاری دور دوم مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور
تصاویر/ برگزاری جشن بزرگ ویژه روز دختر در همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 20:202024-05-11اجتماعي

برگزاری جشن «فردامون» با حضور دختران آینده ساز کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جشن «فردامون» با حضور 3 هزار دختر دانش آموز صبح دوشنبه در ورزشگاه شیرودی برگزار می شود.

بنیاد ملی مردمی نهضت پیشرفت بانوان به منظور هویت بخشی و هدایت ظرفیت های بی بدیل دختران ایران اسلامی در مسیر حل مسائل اساسی کشور .

- جشن فردامون با حضور 3 هزار دختر دانش آموز و حضور شهردار تهران و برخی از مسئولین کشور صبح دوشنبه در ورزشگاه شیرودی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جشن فردامون با حضور 3 هزار دختر دانش آموز صبح دوشنبه در ورزشگاه شیرودی برگزار می شود.

بنیاد ملی مردمی نهضت پیشرفت بانوان به منظور هویت بخشی و هدایت ظرفیت های بی بدیل دختران ایران اسلامی در مسیر حل مسائل اساسی کشور جشن بزرگ فردامون را با همکاری وزرات آموزش و پرورش، شهرداری تهران، سازمان تبلیغات، بانک ملی و اتحادیه انجمن اسلامی، بسیج دانش آموزی و کانون های فرهنگی مساجد برگزار می کند.

دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران، دکتر کبری خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری و مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از مسئولان شرکت کننده در این جشن هستند.

این آیین که سرآغاز طرحی ادامه دار با هدف شکل گیری گروه های دوستانه دخترانه با محور فعالیت های علمی، تخصصی، فرهنگی و ورزشی است، با حضور مسئولین و جمع کثیری


برچسب ها: ورزشگاه شیرودی - برگزار - دانش آموز - دانش - دختر - ایران اسلامی - ورزشگاه
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن «فردامون» با حضور دختران آینده ساز کشور

برگزاری جشن «فردامون» با حضور دختران آینده ساز کشور