مطالب مرتبط:
آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم به صورت سراسری برگزار می شود | اعطای مدرک تحصیلی رسمی به حافظان قرآن کریم
افزایش حوزه های برگزاری دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خراسان رضوی
رقابت 1618 حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
استقبال پرشور دانشجویان از حضور آیت الله رییسی در قدیمی ترین دانشگاه لاهور
در سفر ابراهیم رییسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رییس جمهور ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 18:552024-04-23سياسي

اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رییسی


رییس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رییس جمهور کشورمان اهدا کرد.

- رییس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رییس جمهور کشورمان اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی که بعد از ظهر امروز - سه شنبه - به وقت محلی در ادامه برنامه های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور محمدکامران خان تسوری استاندار و سید مراد علیشاه سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور خالد عراقی رییس این دانشگاه دریافت کرد.

پرفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رییس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رییسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی 73 ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیا


برچسب ها: دانشگاه - دکترای افتخاری - اعضای هیئت علمی - نمایندگان مجلس - ایالت - رییس - افتخاری
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رییسی

اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رییسی