مطالب مرتبط:
پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه آفرین است
مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای بنگلایان بندرعباس
«همت در مسجد»؛ طرحی برای کارآفرینی مسجدی های بندرعباس
تصاویر/ سوگواری شهادت شیخ الائمه امام صادق (ع) روستای بنگلایان بندرعباس
چالش های مرگ مؤلف، محقق و معلم برای آموزگاران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 13:202024-05-05ورزشي

پیست موتورسواری چالش جدی بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان امروز (16 اردیبهشت ماه) ضمن بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس تاکید کرد: این موضوع نیازمند چاره اندیشی فوری است و با توجه به علاقه مندی جوانان به ورزش موتورسواری ضرورت دارد مسئولان امر با تأمین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه باید صف موتورسواران ورزشکار از قانون شکنان جدا شود، تأکید کرد: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار نفر ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده های اجتماعی رها کردن آن ها به حال خود است.


برچسب ها: موتورسواری - رییس کل دادگستری هرمزگان - بندرعباس - دادگستری هرمزگان - رییس کل دادگستری - پیست موتورسواری - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

پیست موتورسواری چالش جدی بندرعباس

پیست موتورسواری چالش جدی بندرعباس