مطالب مرتبط:
هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است
هوای اصفهان در وضعیت قرمز است
جزییات تازه از توزیع روغن های آلوده خوراکی در کشور
کشف 50 میلیارد لوازم خودروی مسروقه در اصفهان
مستندات تازه از محموله روغن های آلوده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-05-12اجتماعي

هوای اصفهان آلوده شد


میانگین شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز(یکشنبه) با شاخصِ 153 (AQI) در شرایط قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان قرار دارد.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان ساعت 9 صبح امروز در ایستگاه های انقلاب، پروین، 25 آبان، احمدآباد، پارک زمزم، خرازی، رهنان، کردآباد ، فیض، فرشادی، میرزا طاهر، کاوه، دانشگاه صنعتی و ولدان با بالای 151 (AQI) شرایط ناسالم برای عموم را نشان می دهد.

این شاخص در ایستگاه های پارک زمزم با 129 (AQI) و زینبیه با 130 (AQI) در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و در ایستگاه های سگزی و سپاهان شهر شرایط قابل قبول را نشان می دهد.

همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه های خمینی شهر با 157 (AQI) و قهجاورستان با 154 (AQI) در شرایط قرمز و ناسالم برای عموم قرار دارد.

کیفیت هوا در زرین شهر، شاهین شهر، مبارکه و نجف آباد در شرایط قابل قبول قرار دارد و شاخص ایستگاه کاشان شرایط آلوده برای گروه های حساس را نشان می دهد.

بر اساس توصیه های بهداشتی لازم است در روزهای آلوده، شهروندان بویژه گروه های آسیب پذیر تا حد امکان از خروج غیر ضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند.


برچسب ها: شاخص کیفی هوا - شرایط - ایستگاه - شاخص کیفی - ناسالم - شرایط ناسالم - ناسالم برای گروه های حساس
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان آلوده شد

هوای اصفهان آلوده شد